Monday 22 December 2014

Lige en lille opdate

I går og i dag har jeg forsøgt at få gulvet i soveværelset rent...
Der er blevet renoveret og afdækningen på gulvet har ikke været optimal. Noget positivt man dog kan sige om det, er at det er jævnt svinet til.
høhø

Det er noget være bavl at få af... Det er vandbaseret maling og spartelmasse der er de store syndere.

Den største succes indtil videre har været at gennemgå hele gulvet med en spartel, støvsuge, vask, gentag.

Nu prøver jeg med min skrubbelise fra basicclean.dk .
Jeg vasker et bræt med moppen, (vand og opvaskemiddel) skrubber på pletterne med skrubbelisen, vasker brættet igen med moppen, næste bræt.
Det får det hele af, det tager bare lidt tid og batterier. Der kommer billeder når det engang er tørt.

Jeg har fået væggene i badeværelset lidt mere rene og den brune streg i toilettet er også blevet mindre. Toilettet giver jeg et sprøjt kalkfjerner hver gang det bliver brugt. Det virker.

Ellers er der ikke sket nogle revolutioner her hjemme.

Xx Maine

No comments:

Post a Comment