Wednesday 10 December 2014

Det forbandede toilet

 


Jeg har bogstavligt talt prøvet alt.
Cola, pimpsten, kalkfjerner, brunsæbe, klorin, eddike og masser af knofedt....
men jeg kan altså ikke fjerne den brune streg i toilettet, den er blevet mindre, men den er på ingen måder væk.

Nu har jeg bestilt en lavasten, jeg ved ikke om det er det samme som pimpsten, men nu må jeg se.

 

 Det gør ikke så meget om jeg får pletten væk eller ej. Da der skal laves nyt badeværelse. Det er bare blevet lidt en besættelse.

Jeg har givet op med ovnen. Nu prøvede jeg en sidste tur med brunsæbe, og det virkede ikke på de sidste plet. Men ellers er den ren.

 Den var så ulækker den ovn her. Det var fedt, påbrændt snask, og gud ved hvad ellers....

Den var i hvert fald ikke så pæn mere.


 


Den blev så fiiiin!

Nederst til højre på det sidste billede kan man se den plet jeg ikke kan komme af med.

Xx Maine

No comments:

Post a Comment