Monday 10 November 2014

Så prøver jeg med en ny blog...

Jeg har fået så god respons på mine rengøringsvideoer på min anden blog www.charmainefrederiksen.com, at jeg har besluttet mig, langt om længe, at lave en helt separat blog kun til rengøring!

Der vil komme blogindlæg, instruktionsvideoer, opskrifter, hauls mm.

Alt fra opvask til forårsrengøring, sengeredning til renovationsoprydning, organisering til skopudsning.

Jeg vil bruge så lidt kemi som muligt og prøve at lave alle mine rengøringsmidler selv. Så vi spare både på pengepungen og miljøet.

Uden at love noget vil jeg holde mig indenfor; damp, eddike, brintoverilte, husholdningssprit, natron og opvaskemiddel.

Jeg vil gerne vise danskerne at det kan være nemt og billigt at holde et hjem helt rent og opryddet :)

No comments:

Post a Comment